praktisch

Wat leuk je dat mee wilt doen!

Hier wat praktische zaken op een rijtje,
zie OVER en ACTIVITEITEN voor meer informatie over de invulling van het weekend.
Na aanmelding ontvang je nog meer details.

kosten en betaling

In de week voor de inschrijving start is de deelnameprijs met en zonder catering bekend voor de verschillende leeftijdsgroepen. Na inschrijving vragen we je een aanbetaling te doen. Begin mei voldoe je de rest. Als de 75 inschrijvingen binnen zullen we zo snel mogelijk gaan puzzelen met slaapplekken en sturen wij een email met confirmatie van betaling en definitieve slaapplek.

Wat moet ik meenemen?

Afhankelijk van de overnachting die je hebt gekozen moet je verschillende dingen meenemen. Wij zullen hierover een email sturen als de slaapplekken verdeeld zijn.

Voor degenen die niet meedoen met de catering: zorg zelf voor je maaltijden. Er is een koffiekarretje met geweldige espresso en cappuccino die per kop betaald kunnen worden.

Andere fijne dingen om mee te nemen:
– Wol om te vilten
– Citronella kaarsen
– Muziekinstrumenten

plattegrond terrein en parkeerplekken

Wij zullen het weekend doorbrengen rondom De Blokhut, in de kuil, en op de velden De Beuk en De Den. Rond de kuil lopen wandelpaden die ook voor anderen toegankelijk zijn maar je zal vooral bekenden tegen komen in het bos.

Er is beperkt parkeergelegenheid. We verzoeken jullie zo veel mogelijk samen te reizen of met het openbaar vervoer. Parkeren kan bij de receptie, parkeerplaats A en parkeerplaats B. Als de voor ons beschikbare parkeerplaatsen vol zijn, moeten de auto’s iets verder weg van de kampeerplek geparkeerd worden.

routebeschrijving en ov

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kunt contact met ons opnemen via e-mail, en in noodgevallen persoonlijk.